Din tăcerea nopții am luat,

La ecoul pădurii am ascultat,

Vântul cu forță m-a avîntat,

Si,  ti-am mai spus ?  Materialul  inchipuit al lumii, m-a învățat

Din versuri si rime chipuri de fericiri am modelat,

Luna m-a îndemnat, inima sa n-o iau la rost niciodat’

Soarele,  s-aduc măreția sclipirii lui în viața , m-a îndemnat

Gingășie desenată în inimi, florile mi-au colorat

Si câte zile înțelesuri astrale mi s-au croșetat

Stările deveneau arătoase când din toate am mușcat

Si-apoi, cine sunt si devin, doar asa mi s-a arătat

Credințele s-au transformat!

Acum, cred în bucurii create mărunt

Cred în minunile creionate de soare-n amurg

Din toate adun si-nțeleg,

Liniștea este micul secret!

Când cuprinsă mi-e viața de multe,

Bucură -te ! îmi strigă, trecătoare-s, curgi si fii râul din munte

Fericită ca treci, fericită ca stii,

Fericită că vezi cum se schimbă  da-s la fel toate, zi de zi!

 

 

Lasă un răspuns

