Te descalt de secunde !

Standard

În oglinda ochilor tăi, văd frumusețea inimii mele

În blândețea buzelor tale, gasesc dulceața cireselor de mai

În pasiunea cu care mă înconjoară brațele tale de cu zori,

Gasesc taina scanteierii sufletului meu

Din prospețimea privirii tale, primesc ploaia ce ma înflorește

Din liniștea ce-o asezi in tăcere, cresc semințe de doruri chemate

În privegherile de l-asfințit, aud soapta rostirilor noastre

I-am dăruit bucăți de dor ciuntit, furtunii

Si azi sunt tu, esti eu, un noi nemaigasit

Te tac, te port si te simt

Te locuiesc si te alint

Te descalt de secunde

Te iubesc si  te-ating

Cu ramuri de-anotimpuri-sărut de niciunde

 

 

 

 

 

 

 

5 gânduri despre &8222;Te descalt de secunde !&8221;

Lasă un răspuns

