Sete de-amor in amurg,

Standard

Am învățat să mă plac imperfectă

Te citesc si-ti cunosc gândul speriat

De ti-as fi apa ce setea ti-alunga

sau zborul de fluturi pe înserat

M-ai  lasa curgere-izvor al pasiunii-ți pierdute

Să iti ud de cu zori până seara,

tot ce-ai crezut c-o uscat

Lasa-mi cântul sa-ti atinga durerea

Lasa-mi zâmbetul sa-ti cunoască dezgolirea

Tainicul secret in noapte sa-ti fiu

Zeiță, pe brațe iubiri să îți scriu

Mi-e sete si dor, de-amorul trait

Il chem si-l provoc de oriunde-o fi fugit!

 

 

 

 

Lasă un răspuns

