Fântâna pasiunii

Standard

Oricâte gânduri s-ar ascunde-n mine

Oricâte sentimente si-ntrebari

Nimic nu mă oprește la iubire

Sunt o fântân-a pasiunii fără de sfârșit

Din orice atingere de aer si orice clipa vine la trăit

Adun esență fericită de iubire

Si-nvăț izvorul sa renască intr-un infinit

Din cuvinte si stări,  Din parfumuri de flori

Din triluri stinghere adun forță, putere

Orice stea se arătă, orice nor mă răsfață

Orice zâmbet apare, e crescut, mângâiat si de soare

Îți spuneam, ti-amintești?

Că mă vrei, mă iubești ……că-s așa

Un amestec, mister de trandrețe

Cu chemări spre-universuri mărețe

Pasi prin iarbă de fac, mă dezbracă de măsti,  tac

Orice-a fost am chemat, doruri vechi s-au spart

Minuni si magii, râset ca de copii

Revin spre trăire,  semne vii dau stire

M-am întors din adâncimi de lume

Vulcane cu lava, tornade multe, rune

Toate m-au atins, transformat

Fântâna pasiunii am chemat!

 

 

 

Lasă un răspuns

