Inflorindu-ma


Din micile flori de liliac

Mi-am facut obiceiuri noi cu care ma îmbrac

Am adunat din coloritul lor

Gheme ce țes lumi către care zbor

Vânturi celeste mă mângâie în cale

Forța tăcută e voalul iubirii tale

Misterioase mătăsuri de gând,  mă cheamă

Inflorindu -mă  floare-de-țărm dorită-naframă

Geografia sufletului te-au făcut să cunoști bucuros

Munții curajului strabatuti pe jos

Straina din mine s-a apropiat sfios

De toate valurile ce-atingeau țărmul curios

Sunt inflorita floare !

Port cunună dăruită de lună , iubită de soare

Petalele mele, magice aripi

Te atrag la o joacă în campi

Unde floare-nflorita de setea de-amor

Se scalda în râuri de picuri-izvor

Inflorindu-ma, infloresti!

Floarea unde iubirea îți cresti

Măreția, unica -perfecțiune

Inflorindu-mă…. tu uiți de lume